Ahad,21 nov 2010
Hari ini mood aku memang baik rasanya..... hari ini aku nak ubah susun atur perabot
di ruang tamu rumah ku....rasanya lama jugak tak tukar bosan plak asyik tengok
perabot tu kat tempat yang sama je....
ini la satu perangai aku yang agak pelik tapi padaku tak pelik pun biasa je
alih-alihkn barang tu kan perkara biasa je....kalau tak pelik kira hobi je la senang cite
hobi yang ku rasa amat perlu aku buat selalu di rumah...
ade jugak salah seorang anak-anakku yang mengikut jejak langkah ku
yang satu ni
mengalih barang-barang dalam rumah...
tapi anakku ni asyik mengalih susun atur barang di dalam biliknya jer....
anak la katakn mesti ade yg mengikut jejak langkah ibunya.....
penat jugak la mengalihkan barang-barang tu tadi terasa sakit pinggangku ini
tapi nak buat macam mane excited sangat nak mengubahsuai susun atur
perabot ruang tamu kene la buat jugak...
tapi hasilnya amat memuaskan hati sebab ruang tamu rumah ku berubah dan susun atur
perabot pastinya jugak berubah......yipeeee
itu la yang termampu aku buat untuk melihat perubahan sikit dalam ruang tamu rumah ku
kalau nak ikut Mr. Eric Leong memang tak boleh.... die buat semuanya cantik-cantik
dan hasilnya pun cantik la jugak sebab duit dah banyak keluar....
....duit pun kene keluar cantik jugak kalau nak dapatkn hasil
yang cantik....tapi tak apa la pada ku biar la aku buat mengikut kemampuan
tak tukar perabot ,tak tukar cat pun boleh buat ubah suai jugak janji
perubahan tetap ade dan rumah ku kelihatan baru dan bersih
di bawah ini ada photo-photo nya...gambar yang aku ambil tadi banyak
tapi ada masalah internet lambat nak download jadi ini je gambar yang
dapat diletakkan di bawah
dan
lihatlah hasilnya di bawah ini


gambar sebelum
-masih dalam proses pengalihan tengah berselerak lagi-


gambar selepas
dah siap susun atur nya yang baru
-sofa dan tv dah berubah arah-