SALAM 1 MALAYSIA


Sehari suntuk dok menghadap lappy ni sebab nak belajar mengedit blog....
aduh susah betul!!!!!
tengah dok belek2 ada je keje yang x siap lagi,kenalah tinggalkan jap pastu sambung balik bilalah nak siap blog aku ni....
akhirnya proses mengedit pun siap juga mata pun dah mengantuk
kiranya proses mengedit ni sememangnya betul2 susah.....
patutlah anak-anakku kalau dok bab mengedit blog mereka
mestinya berjam-jam depan lappy rupa-rupanya
memang susah...
kiranya proses mengedit ni aku belajar bab n bahagian 
yang senang je kalau kena bab
yang susah tu pening juga kepala otak yang 
dah beku ni....
godek punya godek jadilah macam ni ....x tahu cantik ke x, tapi kira ok juga la.....
inilah hasil kerjaku yang masih dalam belajar2 mengedit blog ni....
kira berjaya juga lah aku wat sendiri....
puas hati dapat belajar sendiri tukar color,tukar gambar,tukar tab yang baru kira ok la....
hepi betul boleh wat sendiri....
ada lagi yang aku nak belajar lepas ni tapi kena buat slow2
step by step
semoga berjaya melalu proses pembelajaran seterusnya...
Inilah dia proses budak baru belajar....
hehehe....bukan budak yang baru belajar
tapi mak budak.... 
malu!!!!
nak jadi orang celik IT ini kenalah belajar kalau x 
macam mana nak pandai....
macam pantun kat bawah ni....


"Buah cempedak di luar pagar"
"Ambilkan galah tolong jolokkan"
"Saya budak baru belajar"
"Kalau salah tolong tunjukkan"


Ok lah dah letih mata ni asyik dok pandang lappy ni ni dah masa tido
Bye semua...Gud Night....