SALAM 1 MALAYSIA

Entry kali ini saya nak cite pasal allegik....
entry lepas kena demam doyan,gastrik 
n cirit-birit ubat dah macam-macam makan
 x tahu ubat yang mana satu yang buat saya allegik ni...
semua ubat bantai semacam je ni lah padahnya....
hubby sayalah entah ubat apalah yang dia bagi saya makan 
sampai bengkak2 muka 
dan seluruh anggota badan saya ni...
beberapa hari dok memerap kat umah dahlah perut sakit 
asyik kuar masuk jamban je
 rasa macam nak tido je kat dalam jamban tu...
apa x nya baru jap kuar dah masuk balik....
macam nak pengsan dibuatnya 
tapi apakan daya menahan je lah 
sekurang-kurangnya relax sikit....
relax apa kelam kabut lagi ada... 
Inilah gayanya terpaksa makan segala ubat
yang diberi hinggakan ubat apa
yang silap pun dah x tahu...
kononnya nak cepat baik tapi makin melarat jadinya...
kenalah makan ubat alahan plak 
untuk menghilangkan bengkak2 tu...
Tapi alhamdullilah sekarang dah ok 
cuma ada terasa pedih cikit perut ni kira ok la tu sebab dah
boleh ikut sekali rombongan pergi meminang
Di Kulai...
majlis merisik dan pertunangan 
anak saudara saya yang lagi 
seorang anak kakak yang sulung
kami semua makcik,pakcik dan tok cik 
pengganti mak dan ayahnya 
yang dah lama sudah tiada lagi...
Nantilah cite gi meminang tu next entry ya....

 bahagian tangan saya yang allegik 
bengkak -bengkak merah jadinya
tang muka x leh kuarkan malu....

mula-mula nak kuar merah2 n 
gatal2 belum bengkak lagi ni