SALAM 1 MALAYSIA


Wah!!!tajuk entry x menahan..
.hehehe saja je wat gempak.
Sabtu lepas kami sekeluarga bertolak ke Perak..
Anak saudara saya yang bertunang dulu 
nak berkahwin jadi kenalah
menghantar pengantin ke sana.
Tapi perjalanan kami semua tidak sama 
sebab masing-masing ada 
menginggah ke tempat lain juga
jadi saya n family pun amik kesempatan amik 
anak yang belajar kat Melaka 
pastu terus je bertolak menuju ke Rawang.
Nak berjumpa dengan bakal menantu 
di Rawang dulu sebelum bertolak ke Trolak.
Kami masuk ikut tol Bukit Beruntung n kemudian ke Kilang 
Perodua.
Bakal menantu saya bekerja kat sana
(cewahhh nak promote plak menantu saya ni keje kat Perodua plak)
jangan marah yer....
Masa inilah amik kesempatan minta 
bakal menantu belanja makan tengahari
kami sekeluarga menuju ke Perodua berpandukan
lokasi yang telah diberikan...
Akhirnya sampai jugalah kami sekeluarga 
di Perodua Rawang..
macam orang jakun je bila masuk ke kawasan Perodua tu
besar dan cantik sungguh kawasannya...
yer lah first time masuk kawasan kilang membuat kereta terlaris 
di Malaysia 
tentulah rasa teruja...
itu pun kalau dapat masuk ke dalam kilangnya 
pasti lagi teruja kan....
Setelah berjumpa menatu saya
kami telah dibawa ke kedai makan sebab perut ni dah 
mengalunkan melodi yang cukup indah minta
di isikan....
Masa untuk mengisi perut yang dah berkeroncong...
Lunch time dengan gembiranya....
tapi nama kedai makan ini saya x tahu plak 
x kisah lah saya janji dapat makan n makanannya sedap sudah...


keluar ikut tol Bukit Beruntung

Tol Bukit Beruntung

Perodua

Kilang kereta Perodua

Bangunan office Perodua

 Signboard petunjuk arah

Enak menjamu selera saya n hubby


gembira perut dah kenyang
time berposing plak saya n anak dara saya yang kedua


anak dara saya yang sulung and tunangnya
(bakal menantu saya la tu hehehe)
entry seterusnya nanti adalah 
majlis perkahwinan anak saudara saya kat Trolak...
jangan lupa jumpa entry seterusnya nanti yer...