SALAM 1 MALAYSIA

VCO (Virgin Coconut Oil)
atau nama melayunya (Minyak Kelapa Dara)
adalah satu supplement yang baru untuk yang baru tahu...
Ia baik untuk kesihatan terutamanya wanita.
Saya pun pada mulanya macam tak percaya juga dengan produk ini 
tapi bila dah makan dan rasa sendiri baru boleh bagi tahu 
kat semua yang masih tak percaya.
Cuba dulu baru tahu akan perbezaannya...
Kulit muka pun jadi kurang berminyak dan lembab...
senang je bila nak gunakan krim ke foundation ke,
terasa licin je...
dan paling ketara sekali ialah anak dara saya,
dialah yang memperkenalkan produk ini kat saya.
Masalah yang dihadapi oleh anak perempuan saya adalah 
masalah kulit kepalanya yang mengalami masalah kelemumur
yang amat teruk sekali.
Pernah sekali ia pergi ke Pusat Rawatan kulit kepala
yang terkenal sekarang ini (Y.... N....)faham2 sendiri yer...
Mengikut apa yang diberitahu oleh anak saya 
bahawa pusat rawatan tu
 sebenarnya memang baik tapi yang tidak tahannya 
adalah kos rawatan yang 
dikenakan pada pelanggan amat tinggi sekali 
oleh itu rawatan kepala anak saya dibatalkan
memandangkan kosnya yang tinggi itu...
tapi sekarang alhamdullilah
bila dia mula menggunakan produk ini 1 bln lepas
masalah kulit kepala gatal 
dan masalah kelemumur hilang sama sekali...
Itu yang membuatkan saya pun turut jadi pengamal produk VCO ini....
Kepada yang ada masalah kulit atau 
ingin menurunkan berat badan gunakanlah VCO ini
memang berkesan sekali tak rugi kalau anda semua menggunakannya...
yang sakit semasa datang haid pun elok makan
ia dapat menghilangkan kesakitan senggugut
setiap bulan itulah yang selalu saya alami setiap bulan
sakit  senggugut, sekarang ini alhamdullilah masalah yang saya 
alami setiap bulan hilang dengan penggunaan produk
VCO ini...
Kulit muka jadi licin,anjal dan kedutan halus dapat dikurangkan.
Kalau tak percaya juga pergi la ke blog
adik Irine Nadia (agent produk Catalyst)
(http://irinenadia.blogspot.com)
blog (http://ayunayunar.blogspot.com),
blog Pinky Momma(http://eppyphamdiary.blogspot.com)
disitu terdapat banyak testimoni dari pemakai
produk VCO ini...
cuba jangan tak cuba produk ini yer...
ia bagus untuk semua peringkat umur....
Kalau nak order melalui anak saya melalui fb pun boleh
kerana dia salah seorang agent untuk produk ini juga...
 Facebook Nurul Ain

Cara pengambilannya:
sehari 2 biji 1 malam 1 siang
Untuk sapu ke muka
cucukkan bucunya dengan peniti dan
minyaknya disapukan keseluruhan muka
lebihannya boleh disapukan di tempat yang ada strechmark
atau dimakan
senangkan cara penggunaannya...


Inilah rupanya softgel VCO
senang dimakan dan senang disapukan kemuka


 Kulit muka anak dara saya yang 
telah menggunakan VCO selama sebulan
gambar biasa tanpa edit

 testimoni pengguna yang telah menggunakan VCO