17 March 2017

# contest # giveaway

SEGMEN BLOGLIST APRIL 2017 CIKLAPUNYABELOG DOT BLOGSPOT DOT MY

ASSALAMUALAIKUM....

Jom kawan-kawan kita join segmen bloglist dari blogger CIKLAPUNYABELOG ni yer..
Segmen bermula dari 12Mac - 31Mac2017 jam 8mlm
Jom la kita support kekawan blogger semua..
Pada yang nak join klik banner kat atas tu yer...

Komen Belog..

Belog yang simple dan punya infomasi yang berguna untuk rakan blogger semua..
mama tag 2 orang yer





7 comments:

  1. selamat bersegmen! jemput singgah http://shafyqahazahar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hi dear..
    Salam bertandang..
    Kita pun join juga..
    Gudluck..
    Cheers.

    ReplyDelete
  3. Wahhh. Uyul macam nak join je. Mama join GA Uyul jom


    ********************************************************************************
    Jemput join Uyul Rosli 1st Giveaway!! 100pcs Name Card untuk dimenangi. >>
    Uyul Rosli 1st Giveaway | Blonolog Blogger Picisan
    ********************************************************************************

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt... Terima kasih sbb sudi join dan komen yang diberi. Boleh semak senarai peserta di

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2017/03/senarai-peserta-segmen-bloglist-april-2017-ciklapunyabelog-dot-blogspot-my.html

    Good luck. Happy blogwalking...❤❤❤

    ReplyDelete
  5. Datang singgah sini daripada segmen sama. Jemput join Giveaway by Lyana Ishak & Eyja Masliza

    http://www.blogeyja.com/2017/03/giveaway-by-lyana-ishak-eyja-masliza.html

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wbt... Keputusan segmen dah ada. Jemput singgah...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2017/04/keputusan-segmen-bloglist-april-2017.html

    Tahniah pada yg terpilih....❤❤❤

    ReplyDelete