HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Friday, April 14, 2017

ALAHAI CUCU GRANDMA NI

ASSALAMUALAIKUM...
 Ya Allah !! tak sangka buku akaun mama ni dah jadi macam ni...kalau blogger Eda KisahSiDiary tak minta no akaun tadi memang mama tak tahu la buku akaun mama ni dah jadi macam ni...nak marah pun dah tak ada gunanya...budak-budak apa la tahunya...lagi pula dak Darwisy ni sekarang pantang jumpa buku atau kertas habis semuanya hendak dicontengkan...


Sabar jer la grandma dengan keadaan ini...


Cucu ! hai cucu ku...apa sudah jadi ni..


Entah apalah yang ditulisnya tu...


Sampai ke muka belakang habis dicontengnya...


ni dia cucunda kesayangan grandma punya kerja...sabar jer la nak buat macam mana lagi...kalau dah tak boleh nak guna ! tukar jer la yang baru di bank nanti...


p/s grandma la ni tak simpan betul2 kn...


4 comments:

  1. Haha. Maaf mama, saya duk tergelak2 je bila baca entry ni. Samalaa dengan anak buah saya pun. Tambah2 bila dah start sekolah dan pandai tulis ABC. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe..tahu x pe budak2 mmg mcm tu kn..

      Delete
  2. Hahaha geli hati betul. Tiap sudut dicontengnyaa. Masaklahh grandmanya nak menjawab dengan orang kaunter bank nanti hehehehe

    ReplyDelete