HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Wednesday, April 12, 2017

HARGA MINYAK NAIK LAGI

ASSALAMUALAIKUM..

Harga minyak naik lagi ..? efektif pada12.01am tengah malam ni..asyik naik jer harga minyak ni..bila lagi nak turunnya...sekali turun berkali-kali banyak naiknya...beginilah nasib kita orang yang biasa-biasa ni...terima jer la nak..bagi rakyat yang berpendapatan rendah memang terasa akan kenaikkan harga minyak ini..nak kemana pun mesti gunakan minyak kan...tak boleh nak cakap apa pun..redha jer la walau apa pun..

p/s kena duduk rumah jer la...

.

12 comments:

  1. Hadoiii padan dok naik harga jerk la minyak ni.. Gaji tak naik2 jugak.. huh..

    ReplyDelete
  2. Minggu ni, drive kereta slow slow sampai rabu depan, dengan harapan, harga minyak jatuh ye, ma :D

    ReplyDelete
  3. aduhai... nak jimat minyak pun susah sebab kemana2 perlukan minyak lebih2 lagi yang berkereta sendiri

    ReplyDelete
  4. macam tulah kisahnya. turunnya sikit, naiknya banyak.
    JanjiKita

    ReplyDelete
  5. ehemm ehem. belum ada kereta tak terasa sgt. tapi naik moto pun da terasa juga kalau harga minyak naik.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete