HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Saturday, April 22, 2017

NAK CLEARKAN STOK

ASSALAMUALAIKUM....
Anak mama nak clearkan stok AJ dia ni..ada sesiapa yang berkenan tak...harga hanya rm12 saja brand...tudung baru tau bukan yang dah digunakan...jangan salah faham yer bukan Aida Jebat tau tapi Aidi Juma...hahahaaa ada-ada jer mama ni kan...sebenarnya anak mama saja jer nak clearkan tudung AJ dia ni...pada yang berkenan boleh pm kat facebook Nurul Ain 
dan Dm dia kat instagram Nurulnia_0001
 atau PM kat Aimie's Home...



Yang bertanda bulat merah tu dah dijual yer..


Yang bertanda dah dijual...

p/s cepat-cepat sebelum kehabisan...


3 comments:

  1. Wah..seronok bila ada yang sudi nk beli jualan kita kan..

    ReplyDelete
  2. yang bulat tu kita punya tau hehehe..tq mama..suka sangat corak dua2 tu..

    - Blog Hernee Nazir-

    ReplyDelete