23 July 2017

# kisah anak # makan2

MAKAN MALAM | JOHNNY RESTAURANT

ASSALAMUALAIKUM...
Cerita 2 malam lepas..anak mama yang bongsu belanja mak dan ayahnya ni makan di Johnny Restaurant..sesekali dapat makan kat luar memang seronoklah mama ni...tak payah nak fikir nak masak menu apa....jom kita makan-makan...


Kami ambil satu set steamboat untuk 2 orang jer...itu pun dah cukup banyak...


Tengoklah set untuk 2 orang pun dah penuh satu meja...


Sesekali dapat makan steamboat memang sedap...teringat masa mama buat steamboat sendiri kat rumah...nak tahu ceritanya bolehlah kawan-kawan ke SINI dan SINI..


sedapnya tengok steamboat ni...


Jom makan steamboat kekawan semua...


Si tukang belanja makan steamboat malam ni..


Grandma dan grandpa seronok dapat makan free...


Licin semuanya...memang kekenyangan perut mama malam ni..
"Ahamdullilah semoga Allah melipat gandakan rezeki anak-anakku..."

p/s puas hati makan malam ni...

2 comments:

  1. sedapnya makanan.....sabar lah wahai tekak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap tau wak...mai la mkn sama...

      Delete