11 August 2017

# makan2

BELANJA KAKAK MAKAN MALAM

ASSALAMUALAIKUM...

Semalam pergi dengan kakak hendak melawat mak ngah yang sakit di Tampoi...ingatkan nak ke hospital tapi kami diberitahu mak ngah dah keluar hospital jadi terus jer ke rumahnya..tapi terlupa nak ambil gambar semasa di rumah mak ngah...balik dari rumah mak ngah kami singgah ke restoren Dapur Istimewa ni..

Belanja kakak dan hubbynya makan malam di sini...senang balik dah tak payah makan lagi perut pun dah kenyang..

kami menjamu selera bersama...


Menu feveret yang mama order semalm nasi goreng seafood..suka makan kat sini sebab menunya kena dengan tekak dan selera mama...

p/s alhamdullilah hujan hari ini...


5 comments:

  1. Bila la adik- adik SA nak belanja SA plak...

    ReplyDelete
  2. sedapnya tengok makanan tu. kalau g kedai macam ni biasa Hana order tomyam ayam, kailan ikan masin ngan daging masak merah. sedap betul makan dengan nasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah jemu mkn tom yam la hana tu yg tukar menu..

      Delete
  3. nmpak pun menarik dan sedap

    ReplyDelete