09 August 2017

# eco mart

DAH MASUK KELUARNYA MESTI BAWA BARANG

ASSALAMUALAIKUM...

Sebenarnya mama memang suka ke kedai Eco ini..harga jualannya semuanya murah...tapi tengok juga barang apa yang kita nak...mama ke sini sebab nak cari baldi besar tapi baldi yang besar tak ada pula oleh itu terbelilah benda yang lain pula...bila pegang jer terus masuk bakul...memang tak sedar semua benda nak diangkut bawa balik...


Sampai kat rumah tengok barang yang dibeli...wah !! tak sangka banyaknya..sikit-sikit rupa-rupanya banyak juga...tapi nasib baiklah beli kat kedai eco Rm2.12 kalau beli kat kedai biasa banyak barang macam ni mesti dah nak jejak ke rm100...sekarang ni semuanya nak cari barang dengan harga yang murah...ekonomi tak mengizinkan nak beli barang yang mahal-mahal...janji barang tu elok dan boleh digunakan walaupun harganya hanya RM2.12 saja...

p/s zaman ekonomi meleset...


2 comments:

  1. tak pernah ke kedai eco ni..baca kat group deco byk brg2 best sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...byk barang kat sni...harga pun murah...

      Delete