08 August 2017

# diy tanaman

HASIL BERBUDI PADA TANAH

ASSALAMUALAIKUM...

Semalam dapat juga petik hasil sayur baby kailan tanaman sendiri...dapat juga la buat untuk sekali masak...puas hati rasanya dapat makan sayur hasil dari tanaman sendiri ni...dah habis pun stok sayur yang di tanam..ingatkan nak semai semula sayur yang lain pulak...kena pergi cari biji benih untuk semaian dan tanaman baru mama nanti...

p/s berbudi pada tanah inilah hasilnya...

Entri Berkaitan



4 comments:

  1. segar betul nampak sayur tu. rumah Hana ni ada sikit aje, macam pandan, kari, limau purut dan cili padi. nak menanam sayur hijau camni tak belajar lagi :)

    ReplyDelete
  2. segarnya nampak sayur baby kailan ni kan mama

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.
    Berbudi kepada tanah pasti ada hasilnya.

    ReplyDelete
  4. bestnya makan sayur segar..

    ReplyDelete