08 August 2017

# sarapan pagi

SARAPAN PAGI INI

ASSALAMUALAIKUM...

Menu sarapan mama dan hubby pagi ni...lepas hantar anak pergi kerja terus cari sesuatu untuk alas perut ni...pagi ni hubby ajak pekena roti canai jer...mama order satu keping roti kosong dan hubby pekena roti telur bersama dengan teh tarik...alhamdullilah terisi juga perut pagi ni ! tengahari kita cari menu lain pula...Semenjak.anak mama dah pindah ni memang malas nak ke dapur...makan tengahari kami berdua jer ! anak yang lain bekerja tu yang malas sangat nak memasak..makan kat kedai jer la...

p/s usia meningkat semakin malas...

2 comments:

  1. Syok ma pekena roti canai dengan teh tarik pepagi ni

    ReplyDelete
  2. kalau kat rumah ada dua, tiga orang memang malas nak masak. Hana pun masak simple simple aje kalau tak makan kat luar

    ReplyDelete