10 November 2014

# resepi masakan

Resepi Jeruk Kedondong Asam Boi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Kalau dah memang suka makan memang sanggup cari walaupun susah nak mendapatkannya...inilah dia bendanya yang dah lama mama cari tapi baru semalam jumpa...buah kedondong muda ! macam orang mengidam jer gayanyakan..bila tengok Cik Mat Gebu postkan gambar kat fb memang kecur dibuatnya....bila dah dapat ni memang terus buat jeruk jer...kedondong muda ni memang sedap kalau makan macam tu saja dan lebih sedap kalau buat jeruk... rasanya yang rangup tu lah yang buat seronok dapat mengunyahnya...


Kalau kawan-kawan nak resepinya boleh klik jer link kat bawah tu...cara-cara membuatnya sama macam buat jeruk mangga asam boi juga....senang dan mudah...selamat mencuba kawan-kawan...

Entri Jeruk..



5 comments:

  1. salam mama..aduiii, sedap la kedondong tu.. hri tu bru tnye husband, xde ke org jual jeruk kedondong ni.. ssh nk jmpa..

    ReplyDelete
  2. mama sedapnya..kecur air liur dibuatnya..tq mama share resepi
    :)

    ReplyDelete
  3. tu dia ramainya orang yg dok buat resepi ni... jadi viral pulak?

    ReplyDelete
  4. miahahaha..dah tertelan air liur..x tau bila baru boleh dapat rasa..asik tgk gamba ja..

    ReplyDelete