07 October 2017

# kemalangan

DEBAB PINKY BUAT ALLIGMENT TAYAR PULA

ASSALAMUALAIKUM...
Pagi-pagi dah datang workshop bawa debab pinky ni...ada jer yang sakitnya kali ni streng senget pula bila bawa kereta tu...jadi hubby nak buatkan alligment tayarnya pula supaya bila bawa kereta streng tu tak akan senget lagi..macam-macam hal la si debab pinky ni...lepas satu hal satu hal yang lain pula timbul..

Mula-mula cuba terbalikkan tayar tu dulu nak tengok ada lagi tak masalahnya...dah test bawa memang kena buat alligment juga...

Terus jer buat apa yng sepatutnya...

Empat-empat tayar buat sekali depan dan belakang juga...ingatkan nak buat tayar depan jer tapi lebih elok buat 4 empat tayar tu sekali...


2 comments:

  1. I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to start my own BlogEngine blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a fine example of it.
    ปากกระจับ

    ReplyDelete