07 October 2017

# eco mart

ECO MART | KEDAI MURAH PASTI BELI

ASSALAMUALAIKUM...
Kalau pergi kedai eco mart ni mesti ada jer yang nak dibelinya...kononnya nak teman hubby beli scratch remover nak sapu kat kereta debab pinky tapi bila dah masuk banyak pula yang berkenannya...

Bila dah pusing-pusing dalam kedai ni , maka mata dah terpandang sihijau ni...stok baru sampai sihijau ni...
tengok macam menarik jer..sambar jugalah akhirnya sebab nak sama dengan tema kat dapur mama color hijau..beli mana yang perlu dulu...nanti boleh datang lagi...

Tu dia dah dapat mana yang berkenan terus jer ke kaunter pembayaran...

Inilah barangan yang dapat mama sambar di kedai eco mart tadi..memang pantang kalau masuk kedai ni bila keluar tak bawa barang sekali...

p/s kedai murah memang penuh saja...


3 comments:

  1. Hijau adalah kegemaran says juga..

    Kalau murah bagus juga

    ReplyDelete
  2. cantiknya sihijau! kalau sha jumpa ni msti sha beli jugak

    ReplyDelete
  3. sy pun suka juga pi eco mart..harganya murah dan sgt berpatutan

    ReplyDelete