04 October 2017

# sarapan pagi

TERUKNYA MAMA LAYAN MAKAN KEROPOK

ASSALAMUALAIKUM...
Aduhai grandma ni ! tunjukkanlah cara yang elok sikit.. kalau cucu nampak memang parahlah grandma ni...nak makan macam budak-budak pulak..nak minum petang makan keropok jer kot...nak marah-marah pulak...taklah marah tapi agak-agaklah...okaylah...

Tu dia keropok ikan yang baru digoreng oleh hubby mama...rajinlah sangat hubby mama ni kan nak tolong menggorengkannya..hubby yang gorengkan mama yang makan pulak....teruknya mama ni kan...Sesekali nak juga bermanja..aah mama ni bukan sesekali ni tapi dah banyak kali Ni..hahhaaa tak pe hubby tak marah pun...seronok yer...

tengoklah ni bawa dengan bekas keropok tu sekali hadap depan laptop...aja le mama ni kan...buruknya perangai dia..bukan apa senang kerja tak perlu nak kotorkan mangkuk tu banyak-banyak...jimat sabun basuh pinggan tu...hahahaa..

p/s sejuk-sejuk ni asyik lapo jer...

2 comments:

  1. kepok ni kalau makan sambil mengadap tv, tak sedar habis sebekas :D

    ReplyDelete
  2. Makaaan, selagi bolehh.ahahhaa

    ReplyDelete