14 November 2017

# Nur Damia Zulaikha

DAMIA IKUT POSING JUGA

ASSALAMUALAIKUM...

Bukan main lagi sekarang ni yer...Damia dah mula pandai ikut cara apa yang kita lakukan dan buat...tengok jer la gambar ni.. bila cuney nak bergambar tutup mulut dia pun sama juga...alahai cucu grandma ni dah semakin besar dia yer...


Pandai dah Damia sekarang ni yer...apa jua yang cuney buat untuk posing ambil gambar dia pun sama juga...semenjak dah nak jadi kakak ni dah pandai bawa diri sendiri...itulah cara anak yang kedua semuanya dia akan lakukan sendiri...suka berdikari sendiri macam aunty Lynn dia...

p/s tak sangka dah nak masuk cucu ke 3 grandma sekarang...

1 comment:

  1. Comelnya Damia. Nanti kita pi dating dekat Legoland ok? 😍

    ReplyDelete