05 November 2017

# jenjalan

JANGAN PERGI PASARAYA TESCO

ASSALAMUALAIKUM...
Memang tak boleh singgah ke Pasaraya Tesco ni...ada saja yang dibawa balik...kononnya nak window shopping jer tapi bila keluar ada saja barang yang terbekenan terbeli...nilah susahnya kalau saja nak jenjalan window shopping...

Inilah barangan yang mama dah terbeli...hahaha terbeli ek..?
kalau hujung minggu ada saja promosi kat Pasaraya Tesco ni...kalau singgah memang ada saja yang terbekenannya...

p/s beli untuk kegunaan tak apa...

6 comments:

  1. Dah lama tak ke Tesco , selalu kalau cuti rajin ke Mr DIY je

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ke...diy kn dah dekat tesco...

      Delete
  2. tulah..lenkali taknak pegilah..hahahaha

    ReplyDelete
  3. Biasalah mama..tulis note lain..tp smpai je sana benda lain plak yg terbeli..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 tu ena...mmg ada saja yg nak disambar...

      Delete