12 January 2018

# diy tanaman

BELI BUNGA HIASAN

ASSALAMUALAIKUM...
Balik dari Pontian tadi singgah sekejap di sebuah nursery pokok...hubby nak cari pokok bunga yang boleh digantung depan rumah mama ni....kegemaran kami sama suka menghias rumah jadi lebih senang kalau nak beli apa-apa bila bab-bab hiasan deko rumah ni....

Dapat juga 3 pokok bunga untung digantung depan rumah mama ni...

Sambil tu sempat tengok pokok anggur kat nursery ni...best juga kalau dapat tanam pokok anggur ni...

pokok cili padi ni jangan ceritalah pokoknya kecik jer tapi buahnya bukan main banyak lagi...

Macam-macam jenis pokok cili ada dijual di sini...lepas ni nak belilah pokok cili padi yang dah siap berbuah ni...bila nak guna petik jer dari pokoknya...


Bunga yang dibeli tadi siap juga digantungkan...bolehlah dari tak ada...nanti boleh tambah lagi bunga yang lain...

1 comment:

  1. cantik.. cikyan suka warna purple tu... lawa uii..

    ReplyDelete