01 April 2018

# makan2 # review SDS Messy Bun

SDS CAFE LUNCH WITH MY LOVE

ASSALAMUALAIKUM...
Lunch With My Love | Mulanya ke branch Shaklee dulu sebab nak beli produk Youth Shaklee...sampai sana semua stok Youth dah habis jadi anak ambil stok mana yang ada jer la...tak dapatlah nak merasa menggunakan Youth...tapi tak apa bulan April stok ada lagi adi kenalah tunggu dulu....
Dah beli stok terus hantar barang ke legoland...terkejar-kejar dibuatnya...dah cukup masa makan tengahari jadi anak mama ajak makan dahulu jadi kali ini kami singgah makan di SDS Aeon Bukit Indah jer dah dekat dari legoland...

Pilih menu yang diinginkan...Darwisy dan Damia sukalah tu dapat set untuk kanak-kanak...

Semoat selfie dengan anak mama ni...bakal pengantin baru bulan 7 nanti...

Set kanak-kanak untuk Darwisy...siap order nak kek coklat..aunty layankan jee...

Ini pula set kanak-kanak untuk Damia...

Menu pilihan anak sulung mama...nasi goreng kampung...

Menu pilihan mama nasi goreng ??? Alamak lupa namanya pulak....hahaha tahu makan jee kan...

Menu pilihan si tukang belanja...nasi yang siap berkuah pun mama tak tahu apa nama menunya....

Amboii !! dah dapat kek coklat lupa set makan dia yee...
kenyang kami anak beranak makan tengahari tu...lepas ni kita jenjalan di kedai sekitarnya...

p/s ke romatika lepas ni yee...

No comments:

Post a Comment