11 April 2018

# pRU 14

SEMAKAN DAFTAR PEMILIH PRU 14

ASSALAMUALAIKUM...
Semakan Daftar Pemilih PRU 14 | Bersedia semua rakyat Malaysia tunaikan tanggungjawab kita pada negara buatlah pilihan yang sewajarnya yer...oleh itu undi kita nanti akan menentukan bagaimana teraju pimpinan negara untuk 5 tahun yang akan datang...mama pula dalam masalah samada nak pergi atau tidak mengundi untuk tahun ini..kalau dekat boleh juga peegi sekejap ni kena ke Melaka pula...


Dek kerana tak bertukar alamat jadi tempat mengundi pun masih di tempat yang lama juga...tengoklah macam mana keadaannya nanti...kalau dibagi duit minyak boleh juga pergi ke sana...hanya mama dan hubby jer yang kena ke Melaka anak-anak yang lain semuanya dah bertukar alamat dan tempat mengundi pun di Pulai Perdana ni jer...
kalau ingin menyemak daftar pemilih bolehlah ke laman web Suruhanjaya Pilihan Raya (SPRM) https://pengundi.spr.gov.my/

p/s tunaikan tanggungjawab kita yer...



2 comments:

  1. sama la kak, dah la hari rabu + nak kena ambik cuti lagi

    ReplyDelete
  2. nampaknya balik mengundi kat tempat asal mula2 dtg pijak kaki kat KL NIE. ada rejeki jumpa jiran lama

    ReplyDelete