01 January 2018

# DIY

CARA PASANG ALMARI KASUT

ASSALAMUALAIKUM...
Ni barang yang mama order kat Lazada masa promosi 12.12 tempohari...nak cari almari kasut nampak yang murah terus jer beli...kecik jee almari kasut ni...
Dah sampai pun.barang yang diorder dari Lazada tempohari...

Buka satu persatu papan untuk dipasang nanti...

Ada skru disediakan untuk proses memasang almari tu nanti...

Dah siap papan untuk bahagian pintu nyer...

Papan plywood untuk letak kat bahagian belakang almari kasut tersebut...

Siap.pasangkan papan plywood kat belakang almati kasut ni...

Letakkan pula papan untuk bahagian tepi yang tiada pintu tu...

Almari kasut siap juga dipasang akhirnya....

tengok tu ada makhluk yang tumpang relax sekejap...kalau beli barang kat Lazada ni memang kita kena tahu pasang sendiri...sebab barang tu akan dihantar pada kita dalam keadaan yang masih belum dipasangkan lagi...

p/s pasang sendiri kena pandai tengok cara-caranya dgn betul...


1 comment: