11 April 2018

# DIY

DIY PAPAN ECO JADI RAK BARANG

ASSALAMUALAIKUM....
Diy Papan Eco Jadi Rak Barang | Satu lagi diy yang hendak dilakukan lagi kali ini...papan tu beli jer kat kedai Eco...



Belilah dalam 5 keping papan dari kedai Eco ni...kalau nak buat lebih kenalah beli lebih papan tu yer...


Panggil yang pakar untuk buatkan rak ni...memang dah jadi kerja hubby buatkan apa yang mama nak..cuma bagitahu dia bentuk yang macam mana yang mama inginkan...


Mulalah proses mencantumkan kesemua papan itu satu persatu...mama jadi pemerhati dan tukang ambil gambar jer ni...


Dah nampak pun bentuk yang mama inginkan...tekun hubby membuatnya sampai snap gambar pun dah tak perasan...


Siap juga akhirnya rak yang mama inginkan...mekacih hubby layankan perangai kaki deko bini dia ni...


Dah boleh buat hiasan dan letak apa yang sepatutnya di rak ni...


Bila dah siap letakkan rak ni kat bilik anak...ingatkan nak tampalkan dengan wallpaper tapi belum tampal lagi dah letak terus kat sini...

p/s asyik buat deko rumah jer ni...


4 comments:

  1. wahh.. cantiknya. rajinnya diy..

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #34. maaf, baru sempat nak blogwalking ni.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2018/03/senarai-url-blog-34.html

    pemenang akan diumumkan pada malam ini... gud luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekacih mia...buat sikit jer..tq

      Delete
  2. Kreatifnya. Tak pernah terfikir pulak hee.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.my/2018/04/my-messy-table.html

    ReplyDelete
  3. Cantik jugak diy rak akak... Good idea 😊

    ReplyDelete